и...
Известие
Collapse
No announcement yet.
АЛФА 147 гумички за клапаните
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от tokoalfa Покажи съобщениеАко не е тайна с какво да ги залепя за водачите ? И благодаря за съветите.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
И защо да е по-добре? Интересно ми е каква теория ще изнесеш (разбира се ти практика нямаш, че да споделиш). Ще следя за отговора ти!Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Това за кой е сигурен и кой не го остави. Както ти казах нямаш практика и не можеш да знаеш какво е да си сигурен или не.
Какъв е смисления ти отговор относно това, че не си ЗА лепенето
П.С. Само за протокола ще ти кажа, че много големи сервизи за глави лепят гумички. Не случайно нямат пропуск и са големи и не само заради гумичките. В сервизите които ходиш ти обаче глави не правят. Дават ги в големите сервизи за глави да им ги правят. Ти това обаче няма как да го знаеш, защото не си в кухнята и няма и кого да питаш, пък и дали и ще ти кажат.
Обясни ни моля те за лепеното сега ако обичаш, че може в същност да се окаже много грешно... знае ли човекLast edited by oem; d.m.y г., 23:22.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТова за кой е сигурен и кой не го остави. Както ти казах нямаш практика и не можеш да знаеш какво е да си сигурен или не.
Какъв е смисления ти отговор относно това, че не си ЗА лепенето
П.С. Само за протокола ще ти кажа, че много големи сервизи за глави лепят гумички. Не случайно нямат пропуск и са големи и не само заради гумичките. В сервизите които ходиш ти обаче глави не правят. Дават ги в големите сервизи за глави да им ги правят. Ти това обаче няма как да го знаеш, защото не си в кухнята и няма и кого да питаш, пък и дали и ще ти кажат.
Обясни ни моля те за лепеното сега ако обичаш, че може в същност да се окаже много грешно... знае ли човек
И колата е в час без лепене.
А сега кажи на човека с какво ги лепиш и какъв е изобщо смисълът на тази процедура, като хубави гумички си пасват идеално на здрави водачи и се вадят доста трудно, ако искаш да я извадиш.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеВече философстваш - главата ми я шлайфаха пред мен 0.1мм. Леглата на клапаните бяха полирани, а аз ги шлайфах и напасвах. Гумичките си ги слагах аз, а после ме провериха. Така, че ...
И колата е в час без лепене.
А сега кажи на човека с какво ги лепиш и какъв е изобщо смисълът на тази процедура, като хубави гумички си пасват идеално на здрави водачи и се вадят доста трудно, ако искаш да я извадиш.
За протокола ще ти кажа, че на здрави водачи една гумичка от 16 да излезе няма да я усещаш по никакъв начин, освен лек разход на масло без дори да припушва отзад. Практиката за осигуряване на маслоубирачи, резби и т.н. с фиксиращи средства не е от вчера или днес. Не знам какво се чудиш, че чак пък и да твърдиш нещо, че не е редно. И все пак не разбрахме, защо не е добреДо тук разбрах неща които не ме интересуват, и за които пак излъга, а това за което те питах не каза. Вече прекалено много коли ми минаха през ръцете където ей така всеки си е правил нещо. Включително и форумни коли. На края да не се окаже, че уж си си шлайфал леглата на клапаните, а свещите си да не знаеш как да стегнеш.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеВъв форума е много лесно да кажеш "аз направих това, аз направих онова". Шлайфал си си леглата сам? С какво ги шлайфа? А преди това си ги полирал? Това вече е много интересно!
За протокола ще ти кажа, че на здрави водачи една гумичка от 16 да излезе няма да я усещаш по никакъв начин, освен лек разход на масло без дори да припушва отзад. Практиката за осигуряване на маслоубирачи, резби и т.н. с фиксиращи средства не е от вчера или днес. Не знам какво се чудиш, че чак пък и да твърдиш нещо, че не е редно. И все пак не разбрахме, защо не е добреДо тук разбрах неща които не ме интересуват, и за които пак излъга, а това за което те питах не каза. Вече прекалено много коли ми минаха през ръцете където ей така всеки си е правил нещо. Включително и форумни коли. На края да не се окаже, че уж си си шлайфал леглата на клапаните, а свещите си да не знаеш как да стегнеш.
Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Не бе.. няма проблем. Просто има неща които се практикуват постоянно от много. Просто не се говорят защото това клиента по принцип не го интересува. Осигуряването като такова в техниката си е нещо абсолютно нормално дори и наложително в дадени сглобки. И не би следвало да препоръчваш на когото и да било монтаж на каквото и да било без осигуряване ако това е възможно и наложително. Просто дори самата думичка говори сама за себе си ако нямаш технически поглед на нещата.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
А с какви водачи е главата аз да попитам сега, за да ти дам отговор?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеА с какви водачи е главата аз да попитам сега, за да ти дам отговор?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Попитах те какъв е водача като дизайн, а не материал. Писнало ти е от това колко си елементарен. За този мотор има гумени гумички и толкова. Друго сега не се обсъжда. Просто вземи тъй или иначе не помагаш никому, поне недей да пречиш!Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Колега аз лично бих ти препоръчал на Elring !
Верно ,че цената може да е леко нагоре , но са с много добро качество.
Цена за 1 бр - 1.00 лв
необходими бройки:16
диаметър 1 :7 мм
диаметър 2 :9,8 мм
диаметър 3 :13,2 мм
височина :10 мм
материал:флуор-полимер-каучук(флуор-каучук/витон)Last edited by gero_records; d.m.y г., 23:03.Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002
Comment
Comment